2018. január 31., szerda

5. Heti Louise L.Hay

Ezen a héten Louise L. Hay Öröknaptárjának e heti megerősítéseit hoztam el nektek. De hét támogató hit helyett nyolcat olvashattok majd, mert holnap átlépünk február hónapba és ebben a naptárban minden hónaphoz is tartozik egy megerősítés.

1. Könnyen megszabadulok mindentől, amire már nincs szükségem.
2. A munka nem csak a megélhetésemet biztosítja, hanem örömmel és elégedettséggel tölt el.
3. Nem ítélkezem. Szeretek, elfogadok, és jóváhagyok.

Február
Felismerem, hogy egyre magabiztosabb vagyok napi döntéseimben. Tudom, hogy az élet vigyáz rám, biztonságban haladok előre.

4. Tárt karokkal üdvözlöm az újat. Hiszem, hogy az élet csodálatos.
5. A jólét minden formáját vonzom, és nagylelkűen megosztom másokkal. Minél többet adok, annál gazdagabb vagyok.
6. Fontos, hogy gondoskodjak magamról. Fizikálisan, mentálisan, emocionálisan és spirituálisan is vigyázok magamra.
7. Ma pihenek, élvezem az életet. Megérdemlem.

Hálásan köszönöm Louise ezt az öröknaptárt, szerintem fantasztikus.

Ha szeretnéd tudni, hogy miért kezdtem bele a Heti Louise L. Hay bejegyzések írásába, olvasd el az Első heti Louise L. Hay című írásom.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése