2018. április 21., szombat

16.Heti Louise L. Hay

A következő sorok  azoknak nyújthatnak segítséget, akik félnek az öregedéstől. Louise L. Hay A sikeres nő című könyvéből.

"Örülök minden évnek, amelyet megértem. Tudásom tárháza egyre gyarapodik és én kiaknázom ezt a bölcsességet. Érzem, hogy minden léptemet angyalok vigyázzák. Tudok élni. Tudom, hogyan maradjak fiatal és egészséges. A testem minden pillanatban megfiatalodik. Életerős vagyok, vidám, egészséges, örömteli és utolsó pillanatomig adok magamból. Megbékéltem a korommal. A magam számára kívánatos kapcsolatokat hozok létre. Megteremtem azt a jólétet, amelyre szükségem van. Tudom, hogyan kell felülkerekedni a dolgokon. Kései éveimet valóságos kincsnek tekintem, Nagy Öreg lesz belőlem. Tőlem telhetően minden módon hozzájárulok a körülöttem lévő világ gazdagításához, tudom, hogy magam vagyok a szeretet, az öröm, a béke és a végtelen bölcsesség most és mindörökké.

                                                    És ez így van!"


Köszönöm, Louise hálával gondolok Rád.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése