2018. április 8., vasárnap

14. Heti Louise L. Hay

A héten 3 kártyát húztam nektek Louise Pozitív megerősítések kártyáiból.


1. Az életem tükör

 Az életemben lévő emberek igazából engem tükröznek. Ez  lehetőséget  nyújt a fejlődésre és a változásra.

2. A legjobbat érdemlem és most el is fogadom a legjobbat

 Mentálisan és érzelmileg is arra vagyok berendezkedve, hogy bővelkedő, szeretetteljes életet éljek. Születési előjogom megérdemelni minden jót. Igényt tartok a jó dolgokra.

3. Hajlandó vagyok elengedni

Engedem, hogy mások megtapasztalják mindazt, aminek  jelentősége van számukra, és szabadon létrehozom, ami számomra jelentős.



Hálás vagyok neked, Louise.

Ha szeretnéd elolvasni miért kezdtem bele a heti Louise L. Hay írásába, olvasd el az Első heti Louise L. Hay-t.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése