2018. február 14., szerda

7 .Heti Louise L. Hay

Ezen a héten  a kapcsolatokhoz írok értékes gondolatokat és megerősítéseket L.L.Hay Válaszd az életet című könyvéből.

Lovebirds
(azért  hívják az afrikai törpepapagájokat szerelem madaraknak, mert a természetben szinte sosem látni őket egyedül, csak párban)


"A legtartósabb kapcsolat az életemben mindig is az önmagammal fenntartott kapcsolat lesz. Az összes többi, ahogy jön úgy el is múlhat. Még a "sírig tartó"házasságok is befejeződnek egyszer. Az egyetlen személy, akivel mindig együtt maradok, én magam vagyok. A kapcsolat önmagammal örökkévaló. Tehát milyen is ez a kapcsolat? Reggelente amikor felébredek, örülök-e annak, hogy magamat itt találom? Olyan személy vagyok, akivel szeretek együtt lenni ?Örömömet lelem a saját gondolataimban? Nevetek magammal? Szeretem a testemet? Elégedett vagyok önmagammal? Ha önmagammal nem jó a kapcsolatom, hogyan lehetne jó bárki mással? Ha nem szeretem magamat, mindig keresni fogok valakit, aki kiegészít engem, boldoggá tesz, beteljesíti az álmaimat."

"A "sóvárgó" állapot a legjobb arra, hogy sikertelen kapcsolatot vonzzunk. Egy könyvében Dr Wayne Dyer azt írja:" Bármilyen kapcsolatban, ahol két ember teljesen eggyé válik, a végeredmény két fél ember lesz." Elvárható egy másik embertől, hogy "rendbehozza" az életedet vagy ő legyen a te "jobbik feled", de ezzel kudarcra ítélet önmagadat . Azzal a személlyel légy boldog, aki voltál, mielőtt egy kapcsolatba léptél. Légy annyira boldog, hogy ne legyen feltétlenül szükséged egy kapcsolatra a boldogsághoz. Hasonlóképpen, ha partnered nem szereti önmagát, szinte lehetetlen lesz elégedetté tenni őt. Sohasem leszel elég jó annak, aki bizonytalan, frusztrált, féltékeny, utálja magát és sértődött. Túlságosan gyakran fordul elő, hogy önmagunkat ütjük ki, próbálván megfelelni a partnerünknek, akinek fogalma sincs arról, hogyan fogadja el a szeretetünket- éppen azért, mert nem szereti önmagát sem. Az életünk tükör. Amit mi magunk vonzunk, mindig tükrözi saját értékeinket és a gondolatainkat magunkról a kapcsolatainkról. Azt, hogy mit éreznek mások mi rólunk, saját életük korlátozza. Fel kell ismerni, hogy az Élet mindig feltétel nélkül szeret minket."

"Megerősítések életed kapcsolataihoz

Azért jöttem ide, hogy megtanuljam csak szeretet létezik. Felfedezem, milyen csodálatos vagyok. Kész vagyok szeretni magam. Élvezem önmagam társaságát. A szerető Isten csodálatos teremtményeként határozottan, tudom, hogy szeretnek, ezt a szeretetet most elfogadom. Nyitott és fogékony vagyok egy csodálatos, szerető kapcsolatra. Szerető, támogató gondolatokat gondolva teremtek szerető és támogató kapcsolatot. Kitárom szívemet a szeretet előtt. Biztonságosan ki mutathatom a szeretetemet. Mindenkivel jól kijövök. Bárhol is vagyok ott öröm és nevetés van. Szívemből beszélek. Az emberek szeretnek és én is szeretem az embereket. Harmóniában vagyok az élettel. Mindig megfelelő partnerem van az életben. Biztos vagyok és biztonságban vagyok a magam iránt érzett szeretettel. Harmonikus kapcsolatban állok az élettel."

Hálásan köszönöm, Louise.

Ha szeretnéd elolvasni miért kezdtem bele a heti Louise L. Hay írásába, olvasd el az Első heti Louise L. Hay-t.

Ha tetszett az írás, oszd meg, hogy másokhoz is eljuthasson.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése