2018. január 25., csütörtök

4. Heti Louise L. Hay

Ezen a héten Louise L. Hay a képen látható könyvéből osztok meg veletek egy részletet. Ezek a pozitív, szeretetteljes gondolatok akkor tudnak a legjobban támogatni és segíteni, amikor olyan élethelyzetbe kerülünk -vagy egyszerűen csak bal lábbal keltünk és pillanatnyi negatív tudatállapotból szeretnénk kisegíteni magunkat- amikor csak a korlátokat látjuk mindenben. Az emberekben, önmagunkban és a lehetőségeink terén. Ilyen esetekben különösen jó tud lenni,  az alábbiak olvasgatása, mondogatása, írása amihez késztetést érzünk.

"GAZDAGSÁGOT ÉS TELJESSÉGET VÁROK ÉLETEMBE

Kijelentem a következőket: Ezennel úgy döntök, hogy túllépek korlátozó vélekedéseimen, amelyek elhitették velem, hogy csak ennyit érdemlek, nem többet. Kijelentem, hogy megszabadulok minden negatív gondolatmintától és mindenestől kitörlöm ezeket tudatomból. Elmémet kizárólag vidám, pozitív, szerető gondolatok töltik meg, amelyek hozzájárulnak egészségemhez jóllétemhez és szeretetteljes kapcsolataimhoz. Megszabadulok minden negatív mintától, amely előidézte bennem a veszteségtől, a sötéttől, a bántalmaktól vagy a szegénységtől való félelmet. Elengedem azokat is, amelyek szenvedést, magányosságot, függőséget hoztak rám; melyek miatt úgy éreztem, hogy semmi jót nem érdemlek.
 Mostantól szabad vagyok és megengedem hogy csupa jó valósuljon meg életemben: a szeretet áradása; bőség és virágzás; kicsattanó egészség; friss újító szellemű alkotókedv; végül mindent átható békesség. Kijelentem, hogy méltó vagyok erre a gazdagságra és teljességre. Hajlandó vagyok mindezt állandóan elfogadni. Társalkotó vagyok a végtelen, mindenható Egy mellett és a lehetőségek tömkelegében dúskálok."

Köszönöm Louise, szeretettel gondolok rád.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése