2018. január 12., péntek

2. Heti Louise L. Hay

A második héten kártyákat húztam nektek, Louise L. Hay Pozitív Megerősítések kártyái közül. Hat kártyát húztam, azzal a szándékkal, hogy az olvasóimat jelenlegi életszakaszukban leginkább támogató megerősítéseket tartalmazzanak. A kártyák mindkét oldalán van szöveg így összesen 12 lapocskát fogtok majd látni. Fotóztam, de be is gépelem a megerősítéseket a könnyebb olvashatóság kedvéért.
Köszönöm Louise, hálás vagyok ezekért a kártyákért.
Nektek pedig küldöm, támogató szeretettel.

A kártyák első oldala

Az 1.kártyán ez olvasható: Szép vagyok és mindenki szeret.
A kártya másik oldalán: Sugárzom az elfogadást és nagyon szeretnek az emberek. A szeretet körbevesz és védelmez engem.

A 2. kártyán ez található: Máris a gyógyulás útján járok.
A másik oldalán: A megbocsátásra való képességem indítja el a gyógyulásomat. Hagyom, hogy a szívemből áradó szeretet átmosson tisztítva és gyógyítva a testem minden porcikáját. Tudom, hogy megérdemlem a gyógyulást.

A 3. kártya szövege: Szeretem a testem.
Másik oldalon: Békessséget teremtek az elmémben, és a testem tökéletes egészségként tükrözi ezt vissza.

A 4. kártya megerősítése: A múltnak vége
Hátoldal szövege: Új nap a mai, olyan amit még sohasem éltem át. A Mostban maradok, és minden egyes pillanatát élvezem.

5. kártya: Hajlandó vagyok elengedni.
Másik oldala: Engedem, hogy mások megtapasztalják mindazt, aminek jelentősége van számukra, és szabadon létre hozom, ami számomra jelentős.

A 6. kártyán : Minden kapcsolatom harmonikus.
Hátoldalon : Ha harmóniát teremtünk az elménkben és a szívünkben akkor az életünkben is megtaláljuk azt. A belső hozza létre a külsőt. Mindig.

A kártyák hátoldala

Ide kattintva olvashatod, hogy miért is kezdtem bele a heti Louise L. Hay bejegyzések írásába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése